Followers

Wednesday, February 2, 2011

Hi...Hi... Ta...Ta...

Assalamualaikum....

So sad sbb rasa sekejap jer luangkan masa ngan family. Semalam xtdo lepak ngan adik2 kongsi2 citer... ~huhu dah lama xmerasa lepak sedemikian ghuper... Masa lom kawen dulu selalu tiap2 malam lepak2 sambil borak2 seblom tdo...

Banyaknyer story mory yg diceritakan...Ada yang baik ada yg buruk. Part paling sedih bila kitorg teringat kenangan ngan tokwan... Ya Allah, kitorg mmg xbleh nak lupakan kenangan ngan arwah... Rindu saat2 ngan arwah... Dah la jumaat ni belah malamnya nak buat tahlil wat arwah tokwan n tokki... Aku plak xbleh balik :( Seme ada duk berkumpul even maksdare paksdare aku yg duk KL pon de balik... Sedih... Xperla, yang penting aku doa hari2 wat arwah... Sedekahkan al-Fatihah wat arwah... At least tu bleh ubatkan kerinduan aku....

Dua malam gak family aku tdo umah aku ni. Tapi rasa macam xcukup jer... Tghr tadi diorg dah bertolakbalik ke Dungun... Ntah bila la plak bleh jumpa n aku ni pon xtau entah bila la plak bleh balik Dungun... Mr Hubby ku sangat kuat bekerja mencari rezki. Org lain cuti pon dia keje jugak.... Yer la keje sendiri ni bukan mcm org keje makan gaji... Xpayah nak pikir2 rezeki bulan2 caner. tgu jer 25hb duit masuk. Yang keje sendiri ni tiap2 hari, tiap2 masa nak kena pikir cara n jalan nak bagi duit masuk... Lau kurang usaha sikitla hasilnya. Lau byk usahanya InsyaAllah banyakla rezkinya...

Tapi dalam duk sedih2 family aku dah balik Dungun ada kisah gumbiranya. Bila adik beradik Hubby balik kg sbb nak attend majlis pertunangan my adik ipar IWE @ Khairul Nirwan :) Tghari tadi call kak ipar ku, Kak Ila, ngah OTW dari Kuantan. Br sampai kat Kemaman katanya. Ni pon ntah2 dah sampai umah FIL aku... Hehe... Syahira yg blajar kat Matriks N9 balik ngan Iwe sampai semalam... So, meriahla umah FIL aku... Tu xtermasuk kaum kerabat yang lain2, sepupu sepapat mr Hubby... :)

Yer la, esokkan Iwe nak bertunang... Xsangka adik iparku yang sorg nih nak bertunang dah... SELAMAT BERTUNANG IWE N (argh aku luper nama tunangannyer -xpatut sungguh )

Majlis esok pagi. Belah petangnya plak attend majlis kawin sepupu Mr Hubby yang belah abah plak kat Penambe... T will upload gambar2 nyer :)

Do visit my blogshop : http://awokskitercraft.blogspot.com

No comments:

Post a Comment