Followers

Tuesday, February 1, 2011

Cuti Chinese New Year

Assalamualaikum....

Orang lain cuti panjang sibuk duk kemas beg baju nakbalik kg. Tapi aku relaks jer sebabnyer family aku plak mai ziarah kitorg kat Besut nih...~huhu ape punya anak la...hehe

Bukan, aku xbalik bersebab...sebabnya, family belah hubby ada kenduri + majlis pertunangan adik hubby jumaat ni... lau nak balik dungun pon kejap2 xbest...wat penat+ petak punggung jer duk lam kete...

So, family aku dah ada kat umah aku nih...lepak2 sini... Sampainyer semalam... Seme ada, angah+uda pon ada. full..Suker :)

Adik2 ajak g jalan2 Kota Bharu, tapi aku rasa konpem pack jer bandar KB... Dah rakyat dia konpem balik kumpul kat Kelantan sbb cuti panjang.... Konpem jalan jem gila... kalau g hari2 biasa pon jem ni kan plak cuti2 gini... ~huhu...

Tgkla karang caner. Kut2 nak g wakaf che yeh ker... Window shopping jer la.. Poket kosong :(


Do visit my blogshop :
Justify Fullhttp://awokskitercraft.blogspot.com

No comments:

Post a Comment