Followers

Tuesday, March 22, 2011

X Malaysia yang lucah ! Jom Boikot !

Assalamualaikum....

Huh, terkejut aku tgk gambar2 kat fb AXE Malaysia tadi... Gila B**i betul la... Iklan kat tv pon dah tahap lucah (tapi still lagi ditayangkan kat TV). Ini kan plak aktiviti2 dia. Memang tahap lucah melampau. Aku pon xtahu kemana menghilangnya pihak2 berkenaan yang sepatutnya bekerja menghalang perkara2 lucah tersebut.Not to mention jakim or jais saja tapi dari segi pihak2 yang meluluskan iklan2 dia kat tv, kat media2 lain. Pihak2 yang bagi permit diorang wat gathering or party... Pihak2 yang 'menghalal'kan acara2 diorg tuh yang memang di tahap kelucahan melampau.

Aku xtahu ada ke tak manusia2 yang berbangsa melayu yang beragama Islam yang join dia punya pencarian tuh sbb obviousely pencarian tu untuk memeriahkan lagi acaran 18sx diorg. Der, cuba la ko tgk hadiah2nyer tu...

Aku memang xterkejut la kalau suatu hari nanti ALLAH S.W.T nak bagi hadiah TSUNAMI / BUMI TERBALIK kat kita2 plak.... Xpon tetiba jer muncul gunung berapi kat tengah2 KL. Habis 1MALAYSIA kena bakar ngan larva YANG MAHA ESA. Pastu jadilah sejarah mcm Pompei... Manusia2 menjadi batu dalam keadaan mengaibkan... Masa tu baru la warga AXE ni nak sedar diri kot.... Nauzubillah...Moga ALLAH S.W.T selamatkan golongan hamba2NYA yang beriman dan semoga kami2 ini tergolong dalam golongan tersebut... Amin...

Laki aku pon pakai deo AXE ni tapi xder maknanya der.... Bau mcm haper wat sakit kepala. Dah bgth kat dia suh beli jenama lain. Baik Dashing (wangian fevret nih) ke Berylcream ker haper ker. Dah la mahal. Beli pon wat tanggung dosa sbb duit2 tu ofcoz digunakan utk aktiviti2 yang xsihat tuh... Aku tau jenama lain2 tu pon belum tentu guna duit hasil pembelian kita tu ke jalan kebaikan atau keburukan, tu kite xnampak n xtahu.ni dah terang lagi bersuluh guna sportlight lagi dah aktiviti2 dia tu memang xbleh diterima akal... Memang jahiliyah betul... So, aku nak start boikot AXE MALAYSIA....Saper nak join?!

*nak tgk gambar2 tu cr sendiri. Malas nak link. Ada jer kat fb dia.


Do visit my blogshop :

http://awokskitercraft.blogspot.com

2 comments:

  1. ada menda? gambar? lau nak tgk gambar2 xbermoral tahap lucah 18sx tu ada kat fb dia. kna like dulu kot br bleh tgk.

    ReplyDelete